پاسخ به سوالات شما

چطور می‌توانم از سایت شما خرید کنم؟

کافی است محصول را در سایت ما انتخاب کرده و کد یا لینک آن را از طریق واتساپ یا تلگرام برای ما ارسال کنید. ما قیمت به‌روز و جزئیات سفارش را به شما اعلام می‌کنیم.

قیمت محصولات چطور محاسبه می‌شود؟

قیمت شامل قیمت اصلی کالا در سایت ترکیه‌ای، هزینهٔ ارسال داخلی در ترکیه، کارمزد سرویس، هزینهٔ حمل به ایران و نرخ تبدیل ارز است.

چرا قیمت‌ها متغیر هستند؟

به دلیل نوسان نرخ ارز و تغییر قیمت فروشندگان ترکیه‌ای، قیمت نهایی ممکن است با قیمت درج‌شده در سایت متفاوت باشد.

چطور باید هزینه سفارش را پرداخت کنم؟

شما می‌توانید به‌صورت ریالی و از طریق کارت بانکی داخل ایران پرداخت خود را انجام دهید.

مدت زمان تحویل سفارش چقدر است؟

معمولاً بین ۷ تا ۱۴ روز کاری زمان می‌برد تا سفارش از ترکیه خریداری، ارسال و در ایران تحویل شود.

آیا سفارش من شامل هزینهٔ گمرک یا مالیات می‌شود؟

این موضوع بستگی به سفارش شما دارد، در صورت اعمال هزینه‌های گمرکی یا مالیاتی، این موارد بر عهده مشتری خواهد بود و قبل از تحویل به شما اطلاع داده می‌شود.

آیا می‌توانم سفارش را کنسل کنم؟

  • قبل از پرداخت: کنسلی رایگان است.
  • بعد از پرداخت ولی قبل از خرید در ترکیه: هزینه‌های بانکی/کارمزد کسر می‌شود.
  • بعد از خرید یا ارسال: امکان کنسلی محدود و با توجه به شرایط فروشنده ترکیه‌ای است.

چطور می‌توانم وضعیت سفارش خود را پیگیری کنم؟

از طریق واتساپ یا تلگرام می‌توانید هر زمان با ما در ارتباط باشید. پس از ارسال، شماره رهگیری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آیا سفارشات شما اصل (اورجینال) هستند؟

بله، تمامی محصولات مستقیماً از فروشگاه‌های معتبر ترکیه‌ای خریداری و ارسال می‌شوند.

اگر محصول آسیب‌دیده به دستم برسد چه کار باید کنم؟

در صورت مشاهده آسیب در هنگام تحویل، لطفاً بلافاصله با ما تماس بگیرید و عکس/فیلم از محصول ارسال کنید تا پیگیری لازم انجام شود.